REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Grupa Raben otworzyła wielkie centrum magazynowo-spedycyjne w CTPark Warsaw Westartykuł
Pokaż artykuł
Grupa Raben otworzyła wielkie centrum magazynowo-spedycyjne w CTPark Warsaw West
15 metrów wysokości użytkowej, ponad 150 km rur ogrzewania podłogowego, 20 proc. więcej miejsca na regały wysokiego składowania w porównaniu z referencyjnymi halami czy specjalnie wydzielone strefy z możliwością kontroli temperatury – to tylko niektóre z parametrów najnowszego centrum magazynowo-spedycyjnego Grupy Raben. Firma właśnie wprowadziła się do podwarszawskiego kompleksu CTPark Warsaw West.
Grupa ORLEN sfinalizowała jedną z największych transakcji na krajowym rynku OZEartykuł
Pokaż artykuł
Grupa ORLEN sfinalizowała jedną z największych transakcji na krajowym rynku OZE
Należąca do Grupy ORLEN spółka ORLEN Wind 3 sfinalizowała z firmą EDP Renewables Polska zakup dwóch farm fotowoltaicznych w woj. lubuskim i wielkopolskim oraz farmy wiatrowej w woj. łódzkim. Nabyte aktywa zwiększą moce wytwórcze koncernu, pochodzące z odnawialnych źródeł, o łączną moc ponad 300 MW.
Grupa Pfeifer & Langen Polska inwestuje ponad 300 mln zł w Wielkopolsceartykuł
Pokaż artykuł
Grupa Pfeifer & Langen Polska inwestuje ponad 300 mln zł w Wielkopolsce
Grupa Pfeifer & Langen Polska kończy jeden z największych projektów transformacji energetycznej w polskim przemyśle spożywczym. Trzy wielkopolskie cukrownie przechodzą z węgla na gaz ziemny, co pozwoli na znaczącą redukcję emisji CO2.
Polska Grupa Zbrojeniowa złożyła wnioski na dofinansowanie produkcji amunicji 155 mmartykuł
Pokaż artykuł
Polska Grupa Zbrojeniowa złożyła wnioski na dofinansowanie produkcji amunicji 155 mm
Polska Grupa Zbrojeniowa S.A. (PGZ), spółka z udziałem Skarbu Państwa, złożyła wnioski o wartości 2,4 mld zł do Funduszu Inwestycji Kapitałowych (FIK) o dofinansowanie zwiększenia produkcji amunicji kalibru 155 mm. FIK jest państwowym funduszem celowym, a jego dysponentem pozostaje Minister Aktywów Państwowych. Ministerstwo chce wydać decyzję niezwłocznie po zakończeniu oceny otrzymanych od PGZ dokumentów.
Polska Grupa Zbrojeniowa zwiększa produkcję amunicji w obliczu wojny na Ukrainieartykuł
Pokaż artykuł
Polska Grupa Zbrojeniowa zwiększa produkcję amunicji w obliczu wojny na Ukrainie
Polska Grupa Zbrojeniowa S.A. (PGZ S.A.) intensyfikuje wysiłki w celu zwiększenia produkcji amunicji, szczególnie kalibru 155 mm, w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie związane z trwającą wojną na Ukrainie. Współpraca międzynarodowa i znaczące inwestycje w przemysł obronny mają kluczowe znaczenie dla wzmocnienia zdolności produkcyjnych Polski i wsparcia Ukrainy w konflikcie z Rosją.
Kraków stawia na recykling. Grupa NDI wybuduje Punkt Selektywnego Zbierania Odpadówartykuł
Pokaż artykuł
Kraków stawia na recykling. Grupa NDI wybuduje Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów
Nowa inwestycja w Krakowie czyli Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, to część szerszego projektu – Centrum Recyklingu Odpadów Komunalnych, realizowanego na terenie dawnej Huty im. T. Sendzimira. Za budowę odpowiada Grupa NDI, która podpisała właśnie kontrakt z inwestorem, Miejskim Przedsiębiorstwem Oczyszczania w Krakowie.
[Warszawa] EQlibrium – prace konstrukcyjne zakończone!artykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] EQlibrium – prace konstrukcyjne zakończone!
Grupa Waryński sfinalizowała kolejną fazę budowy biurowca EQlibrium, powstającego przy ul. Jana Kazi...
Hurtownia Grupy Hascoinwestycja
Pokaż inwestycję
Hurtownia Grupy Hasco
Stryków
[Wrocław] Na ulicy Ślężnej tramwaje będą zwalniać. Powód? Fatalne torowiskoartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Na ulicy Ślężnej tramwaje będą zwalniać. Powód? Fatalne torowisko
MPK wprowadziło ograniczenie prędkości do 30 km/h na ulicy Ślężnej, między przystankami "Pułtuska" a...
Otwarto linię kolejową i połączenie z lotniskiem Katowice-Pyrzowiceartykuł
Pokaż artykuł
Otwarto linię kolejową i połączenie z lotniskiem Katowice-Pyrzowice
Efektem zakończonej inwestycji PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. jest nowa oferta podróży pociągiem do portu lotniczego Katowice Airport. Odbudowana linia kolejowa od 10 grudnia umożliwia kursowanie pociągów na trasie Tarnowskie Góry – Pyrzowice Lotnisko – Zawiercie. Dostęp do pociągów zwiększą nowe przystanki i wygodne stacje. Projekt o wartości 660 mln zł jest współfinansowany z funduszy unijnych.
Po ponad 30 latach pojedziemy pociągiem do Sokołowa Podlaskiego i Ostrowi Mazowieckiejartykuł
Pokaż artykuł
Po ponad 30 latach pojedziemy pociągiem do Sokołowa Podlaskiego i Ostrowi Mazowieckiej
Dzięki rządowemu "Programowi Uzupełniania Lokalnej i Regionalnej Infrastruktury Kolejowej Kolej Plus do 2029 r.", wyremontowane linie między Sokołowem Podlaskim a Siedlcami oraz Ostrowią Mazowiecką a Małkinią poprawią komunikację mieszkańcom północnego i wschodniego Mazowsza. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ogłosiły przetargi na opracowanie dokumentacji projektowej wraz z realizacją robót budowlanych na obu liniach. Szacunkowa wartość obu projektów to ponad 600 mln zł.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
REKLAMA